The Healthy Fit

Sunne vaner som sitter

 

 

Meld meg på I dag

Ta steget i dag!

Kom i gang med en sunn og sprek livsstil. Vi legger grunnlaget for en sterk fysikk, et sunt og variert kosthold og en åpen og positiv mentalitet. Programmet vil hjelpe deg enten du er nybegynner eller viderekommende på jakt etter nye utfordringer. Mine intensive 27 minutters fullkroppsøkter vil gjøre deg sterk fra innsiden og ut. Kombinert med sunne og varierte måltidsplaner og bevisst tanketrening, så er dette programmet som vil gi deg en helt ny livskvalitet. 

Hos oss så får du ikke en streng diett som skal følges slavisk. Du får derimot et valg om å følge den varierte måltidsplanen som jeg har lagt opp, eller muligheten til  å sette sammen din egen matplan ved hjelp av enkle verktøy. Med riktig kunnskap i bunn, så blir du rustet til å ta dine egne sunne valg som passer inn i din livsstil og med dine forutsentinger. Dette er vårt ultimate mål i The Healthy Fit.

  • Trening 33% 33%
  • Kosthold 33% 33%
  • Mindset 33% 33%

The Healthy Fit er for deg som

  • Er lei av dietter, jojo slanking og strenge kostholdsplaner
  • Trener av og på eller av og til, men er klar for kontinuitet og resultater
  • Eller er helt ny på trening, og vet ikke helt hvor du skal begynne
  • Ønsker å nyte livets goder, uten dårlig samvittighet og self shaming
  • Ikke vil kaste bort mer verdifull tid på ting som ikke virker
  • Trenger raske, men effektive treningsøkter som kan gjøres hvor som helst
  • Vil bli sterk, stram og få en slankere siluett
  • Ønsker å våkne opp full av energi, glede og pågangsmot

Dette får du i The Healthy Fit

Programmet som gir deg selvtillit og mestringsfølelse

Dette kan du forvente deg

Du vil bli sterkere både utenpå og inni. Du vil føle deg lettere og mer energisk, og du vil begynne å glede deg mer over de små tingene i hverdagen. Fremtiden føles plutselig spennende ut, og nye ideer og dømmer begynner å ta form. Jenta som kikker tilbake på deg fra speilet har fått et glimt i øyet. Hun står litt strakere, skyter brystet frem og holder haken hevet.

Er denne nye selvsikre og lykkelige personen virkelig meg?

Vær forberedt på positive endringer, for de kommer til å skje! Du kommer til å føle deg bedre og de sunne valgene kommer til å bli lette å ta. Så hva venter du på? Ikke la dette bli enda en ting du planlegger å gjøre «en gang». Meld deg på NÅ I DAG, og skap plass til en ny og bedre utgave av deg selv! 

Trening

Bygg en sterk fysikk

Dann grunnlaget for skadefri trening

Forbrenn fett

Form kroppen

Balanse, stabilitet og kjerne

9 ukers treningsprogram

Kosthold

Sunn Vs Slankende 

Porsjonsberegning og mengdekontroll 

Næringsstoffer og kalorier

Måltidsplanlegger 

Over 80 oppskrifter

Mindset

Growth Mindset

Positive Affirmasjoner

Attitude Of Gratitude

Visualiseringsteknikker

Mindfulness og meditasjon

Vår Treningsfilosofi

Trening er mer enn bare å bygge muskler eller gå ned i vekt. Trening handler om selvutvikling, måloppnåelse og mestringsfølelse, og om å lære seg å pushe egne grenser. Dette igjen fører til økt selvtillit og større tro på seg selv. For mange, inkludert meg, så er trening en døråpner for en helt ny verden. Når du trener over tid så vil du også få resultater. Strammere kropp, lavere fettprosent, sterkere skjelett og mindre helseplager. Jeg vil lære deg hvordan du kan optimalisere disse resultatene og spisse dem inn på de områdene som er viktigst for deg og forbedre. 

Slik spiser vi

Mine måltidsplanleggere er basert på næringsrik mat laget fra rene råvarer. Måltidene er satt sammen av gode kilder til fett, proteiner og karbohydrater og vi jobber med mengde fremfor kaloritelling. Du kan velge å følge mine oppskrifter, eller lage dine egne basert på min måltidsbase med porsjonsstørrelse av næringskildene. Det er lagt opp til tre daglige hovedmåltider og ett mellommåltid. Jeg viser deg hvordan du enkelt kan fordele dette på ønsket antall måltider dersom du ønsker.

Slik trener vi

Med mine 27 minutters treningsøkter kan du trene hvor som helst. Det du trenger av utstyr er ett par manualer, gjerne med regulerbar vekt og en benk/stepkasse eller lignende. Dersom du ønsker så kan du også bruke en tyngre kettlebell på flere av øvelsene, men dette er ikke nødvendig. Du kan også trene dette programmet i studio og bruke tyngre vekter. Her er det omstendighetene dine samt ditt nivå som avgjør hva som passer best. Programmet er lagt opp til 3 ganger i uken med fullkroppsprogram + 1 ukentlig  bonus dag med bein og rumpe.

Jeg er nybegynner, kan jeg følge programmet ditt?

Mine programmer kan følges av både nybegynnere å viderekommende. Jeg hjelper deg med å tilpasse øvelsene til ditt nivå.

Trenger jeg utstyr for å følge treningsprogrammet?

Treningsprogrammet mitt er lagt opp til å kunne trenes hvor som helst, men du bør ha noe utstyr for å få mest mulig ut av øktene. Ett par manualer, gjerne med regulerbar vekt, alternativt en kettlebell. Og så trenger du en stepkasse/benk/stol til noen av øvelsene. 

Mitt mål er å gå ned i vekt, vil dette programmet hjelpe meg?

Ja, det vil det! Selvom fokuset ikke er på vektnedgang så vil du oppleve å gå ned i vekt ved å følge dette programmet. Jevnlig trening, sunn mat og et positivt tankemønster vil gi positive resultater på vekta.

Hvor ofte må jeg trene, og hvor lange er treningsøktene?

Jeg vet at mange synes det er vanskelig å finne tid til trening, så jeg har lagt opp til 3-4 styrkeøkter på 28 minutter hver uke.  Aktivitetskalender med daglige aktiviteter kommer i tillegg og kan utføres av dem som ønsker mer aktivitet.

Tar din måltidsplan hensyn til matintoleranse?

Min måltidsplan er bygget på normal hverdagskost og tar ikke spesielle hensyn. Så dersom du har matintolleranser eller er i behov av en annen spesiell diett (low foodmap, glutenfri, laktosefri etc), så passer ikke denne for deg. Men du vil garantert finne oppskrifter du kan bruke som inspirasjon og eventuelt tilpasse til ditt behov.

Jeg er vegetarianer, kan jeg følge din måltidsplan?

Ja det kan du! Jeg har et stort utvalg av vegetariske oppskrifter. I min base har jeg også listet opp vegetariske proteiner slik at du enkelt kan erstatte kjøtt med vegetar alternativer i alle oppskrifter. 

Hvor mange kalorier er det i måltidsplanen, og må jeg telle kalorier?

Daglig kaloriinntak i mine måltider er 1600-2000 kalorier. Det er ingen kaloritelling, men porsjonskontroll. Jeg viser deg hvordan du enkelt kan legge til eller trekke fra ved behov, og du velger selv om du vil gjøre dette ved å spise større/mindre porsjoner eller legge inn færre/flere måltider.

Hvordan fungerer måltidsplanen?

Måltidsplanen vi jobber ut i fra består av en grunnleggende base. Denne er delt opp etter makroverdier, og viser deg enket hvor mange porsjoner av hvert næringsstoff du skal ha. Dette gjør at du selv kan sette opp dine egne måltider dersom du ikke ønsker å benytte deg av de oppskiftene som følger med. Du får også en ukentlig måltidsplan med tilhørende oppskrift til alle måltider, slik at du ikke behøver å tenke på sammensetning av næringsstoffer dersom du ikke ønsker det. Her får du altså både og.

Påmelding åpner om

Dag(er)

:

Time(r)

:

Minutt(er)

:

Sekund(er)

Din reise mot en sunn og sterk livsstil starter i dag

Bli med på en ni ukers reise til en bedre utgave av deg selv. Få verktøyene som gjør en sunn livsstil lekende lett.

Har du andre spørsmål eller henvendelser? Kontakt meg ved å fylle ut skjema under.

15 + 13 =